.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی یک پایگاه مجازی با موضوعیت عصر انتظار

پیامبر گرامی اسلام(ص):هر کس امام زمان خود را نشناخته باشد و بمیرد، به مرگ جاهلیت مرده است.

سلام بر اهالی دهکده جهانی مهدویت

وقتی که امام منتظَر خود می فرمایند:"برای تعجیل در فرج من بسیار دعا کنید" پس در ایستگاههای عصر انتظار باید دستان دعا را بالا برد و خالصانه منتظِر بود و آماده تر از همیشه در کمین نشست و تاریکی عصر غیبت را با چراغ انتظار روشن کرد و عشق را دستمایه صبر قرار داد و صبورانه، صالحانه ترین ظهور را انتظار کشید و صادقانه ترین نواها را با چشمانی اشکبار و دلهایی غصه دار سر داد.

باید یقین داشت که موعود آخرالزمان،مهدی صاحب الزمان(عج)خواهد آمد و هیچکس حق ندارد که فرج را انتظار نکشد و یا از خدای متعال مطالبه نکند و با جلو و عقب بردن زمان ظهور، فلسفه معنوی و مفهومی انتظار را به رویتی فیزیکی تنزل دهد و ماهیت تحول انگیز انتظار را به دلتنگی های رمانتیک شاعرانه مبدل کند.

انتظار را باید فهمید و سپس آن را به زبان آورد و یا در دیده کاشت، یعنی با نگاهی تحقیق محور بایستی تاریخ را زیر و رو کرد تا با علت یابی حکیمانه به کنه حکمت غیبت نفوذ کرد و شرایط ظهور را سنجید.

هر کس تکلیفی بعهده اوست و تا این تکالیف ادا نگردند، شرایط ظهور هم محقق نخواهد شد و ناله های انتظار، شبیه ضجه های کودکانی خواهد شد که علت ممانعت والدین را از تحقق مطالباتش درک نکرده و با اصرار بچه گانه، محبت والدینی را به جدیت تربیتی آنها تبدیل کرده و هرگز هم به نتیجه مطلوب نخواهند رسید، یعنی اینکه برای دستیابی به هدف، از راه و مسیر منتهی به مقصد گذر نمی کنند.

بهرحال حقیر در شب جمعه ای به مورخه۲۶/۱۲/۸۹ که متعلق به اوست و در آستانه نوروز ۹۰، با افتتاح پایگاه مجازی "دلتنگی های صادقانه" تصمیم گرفتم اشعار و دلگویه هایم را به دوستانی که خسته دلانه، شب های انتظار را به امید سحرهای وصل، در کرانه های عشق طی می کنند، تقدیم نمایم.

http://salehaneh.blogfa.com

امیدوارم که در انجام این امر مهم با مساعدت یکایک دوستان، توفیق الهی را رفیق خویش گردانم.

صادقعلی رنجبر-عضو هیئت علمی دانشگاه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.